๑۩۞۩๑GadisPink ๑۩۞۩๑
ABOUT TUTO LOVE


Wishing ~
18 August 2013 • 10:08 PM • 0 comments


Assalamualaikum 


Hai ! sebelum terlambat saya nak ucapkan
SELAMAT HARI RAYA KEPADA BLOGGER2 ,STALKER2,DAN FOLLOWER saya yerr..

soalan pertama ,Baju raya warna ape? soalan ke 2 ,duit raya dapat berapa? yang tgah belajar untung la dpt duit raya ,yg dah koje kene la plak memberi ,kan kan kan . kalau anak buah tu dah penuh 1 umah pokai gamaknya .Hahaha . ape2 pon hari raya setahun sekali ,so tade hal lah kan 
*lepas raya pokai **

5hari sebelum raya mesti korang da kemas2 umah ,tukar sarung kusyen,dan ape2 lah yg patutkan .
haa ..kalau aku ,1hari stengah je ade kat umah acane tuu .. tolong bersihkan halaman je lahh,bepeluh2 dibuatnya sbb tgah2 hari panas aku kerjakan .huhu ..  ..dah la tak dapat cuti raya pertama dan kedua ,hai nasib badan ..


tgokkk ! penat tak lah , tp panasss diaa ,haihhh ...nak buat petang ta dpt larr da kene balek segamat ..
atleast aku dpt jgk tlg mak ..

Tahun ni raya tak best ! ta dapat cuti . lpas tu gaji ciput !! benci !
lepas raya harap masyuk la skit kann ..





beraya bersama family !! masa ni tak ramai lagi ,yg lain balek raya ke2 .. so wlupun aku kj ,masih bkesempatan ada di kg malam raya dan pagi raya ! yeahh ! 




haa ni hubby aku ! aku ta pat nak jalan beraya ,so beraya dlm kreta je lah ! hahaha . time anto aku balek ke segamat ,masuk kj tgahari ..nasib badan lahhh



ni semua bersama kawan2 ditempat kerja ! . raya pertama smpaiii raya ke 4 ! haha



Labels:



PASTFUTURE


My Sweet Numbers;
free counter



Contact Me

: EyQa LOFafy
:EyqaSepet
:****


GIVE ME YOUR WORDS;











" say HYE TO ME "

STATUS;



I WANT HAPPINESS!

date : 20/8/14
at:7.59 pm





BLOG ARCHIVE;

  • FREEBIES : ICON COMEL LOTEYY
  • MIMPI INDAH ♥
  • Luahan Hati
  • Get a new Gadget
  • Musim Cuti
  • For future Husband
  • You still in myHEART
  • What Can I Do ?
  • Memancing di hujung minggu
  • Rindu