๑۩۞۩๑GadisPink ๑۩۞۩๑
ABOUT TUTO LOVE


Luahan Hati
06 January 2013 • 5:43 PM • 0 comments






sayang .. i'm happy wif you .

thanks sebab banyak pengorbanan dan kesanggupan abg untuk syg selama ni
banyak kenangan kita cipta bersama tak mungkin syg dapat lupakan .
Pada mulanya kita bahagia ,tapi kerana DIA . kita menempuhi duka sementara . Tapi bagi syg ia mengajar erti CINTA . begitu juga abg kan?
sbb tu jugak cinta kita KUAT sampai skg kann

Terima kasih terima syg seadanya walaupun ade ORANG tu kata abg padah dapat orang yang tak matang ,blgak sombong bodoh . tapi syg juz pikir positif ,abg terima seadanya syg ni sbb abg betul2 mencintai syg ,thanks a lot. kata abg ,
" ABG TA BOLEH HIDUP TANPA SYG ,RASA KOSONG KALAU SYG TGGALKAN ABG"
*terharu japp

Banyak benda abg da bagi supaya syg rasa gembira dan bahagia ,itu yang abg nak kan? yess syg bahagia !
penah pujuk syg dan bagi gelang kaki 
penah hadiah kan BEAR besar pada harijadi syg
penah bagi JAM B.U.M pada hari jadi tahun 2012 .
mcm2 lahh tak dpt disenaraikan kenangan sepanjang 5thun..

dan syg pun penah jugak bagi kebahgiaan dan kegembiraan pada abg kan ?
bawak abg g bercuti kat langkawi ...
masa tu syg tgok ,abg rasa bahagia jep ....seronok syg tgok abg ..

Abg ..pasni kita dah janji kan tade lagi kita berduka pasal HAL tu .
hope sgt 
Kita berusaha capai impian kita tahun ni okeyy .


mmmuuahh ! 







PASTFUTURE


My Sweet Numbers;
free counter



Contact Me

: EyQa LOFafy
:EyqaSepet
:****


GIVE ME YOUR WORDS;











" say HYE TO ME "

STATUS;



I WANT HAPPINESS!

date : 20/8/14
at:7.59 pm





BLOG ARCHIVE;

  • Get a new Gadget
  • Musim Cuti
  • For future Husband
  • You still in myHEART
  • What Can I Do ?
  • Memancing di hujung minggu
  • Rindu
  • PART LAST : JALAN-2
  • PART 2 : PERASAAN
  • Part 1 : JOHOR BAHRU