๑۩۞۩๑GadisPink ๑۩۞۩๑
ABOUT TUTO LOVE


Memancing di hujung minggu
10 December 2012 • 1:52 PM • 0 comments




Assalamualaikum ✿ 

Tahu tak sakit ??? sakit tu sejenis sakit lah . eh ,mengarut plak kann

Semalam dalam kol 1 g mancing .dengan bf dan kengkawan dia . eh ,bukan maen kelam kabut eyqa besiap . mana taknye yunk ,dah lambat last2 minit baru ngajak . dah mcm superhero ,laju kemain geraknya .

Nek motor je pun nak g mancing ,kawasan kampung dalam ladang sawit . dia bawak motor honda c70 yang dah dimodifaitkann so nampak jemmbuu la skit . dia bawak pancing kita galas beg hoho .sakai je nampokk . wakaka


masa ni dah 2 tempat g mancing


ngengggg ngenggg ngenngg vrooomm... ditiup2 angin ,terhinjut2 dilanggor lopak jalan  ,so masuk ladang sancor 1 . jalan punye jalan  bapak jauhhh . dah la tersentak-sentak ,senak pyot dibuatnya .Almaklum lahh sebelum nak gerak tadi tak makan pape pun lagik . baru bangun tido huu *nampak tak pemalasnye disitu ??duk umah dan tak berkerja itu lah kerja kuuu hiii*


Lastly jumpa kengkawan dia yang tgah menunggu. ehh jalan lagi ,kat ceruk mana nak mancing ni. so eyqa pun layan ,pestime ni masuk2 ladang ,rempuh2 semak ,k ,layankan je dorang mancing .. eyqa ta reti lar nak mancing ,pegang joran huhuu .. mak abah dulu kaki pancing tapi dulu eyqa kecik lagi . main2 pasir wat istana lagi masa tuh haha 

ehh cik boypren saya nih , sekor ikan je dpt . g 1 tempat yg lain, sekor jugakk yg dpt . abg reti tak mancing nih ? saje jer eyqa nyakat dia =,= atleast dia tak goli pegang cacin tuuu ,eyqa opcos goli goloman ! eeuuww .. eyqa tanya ... 
"abg ta geli ke pegang cacing even masa pes2 dulu abg ta reti mancing ??hii "..
"geli jugak ,tapi dah jadi tak geli sebab dapat ikan ,seronok.."


itulah kata-kata beliau . hari pon da sore mari kita berangkat pulang ...huhu .
tengah2 bawak motor tu kann . cik boypren kata motor tu tak bole bawak lelaju .. ye la,jalan berlopak2 cenggitu tak bole la bwak laju2 ,tapi kengkawan dia bukan main laju g dah kedepan .. eyqa pegang joran letak atas peha dia dua2 tangan eyqa  pegang joran tu . pandang je sebelah kiri . tapi tetiba ,cik boypren mcm terlanggar sesuatu eyqa pikir dan dia mengiring ke kanan ,eyqa pon terikut laa sebab eyqa masa tu still lagi pegang joran. last2 jatuh dan tercampak ke tepi jalan . eyqa hempap dia ,dia plak dah sah2  tesembam kat tanah . fuhhh ! eyqa toleh, kaki dia tersepit ! dan tayar moto !!! TERCABUT

perghh ! pestime nih jatuh motor gedebukkk cmtuh ! kalau kat highway dah teseret mukaa kami .. kawannye kat depan seb baek toleh blakang tgok kami .dia nampak kami jatuh . actually ta langgar ape2 pungg . tu lah kata dia tadi ,motor ni ta boleh lajuu .. upenya batang tuh da patah . motor tu pun motor buat berlu*** .nasib2 . tapi tulah pengalaman eyqa yg eyqa ta bole lupakan . nak2 bersama cik boypren .. kesian dy kaki dy terluka T_T dan naseb baek ,ta tercampak tepi parit dan ade batu kat situ . kalau dah tercmpak kat situ luka teruk kami dibuatnya..

Hari da petang sgt kol 6 ,hujan tetiba turun dengan renyainyaa . eyqa dan bini kawan dia tggu kat motor ..mereka dan cik boypren dptkan van tuk angkut motor tuu . hmm . cik boypren msej .. "B ok ta ??"
risauuu dia kat eyqa huu .. 

Abg ,pengalaman ni takan dilupakan seumur hidup .. alhamdullah umur panjang lagi . thanks Allah .

*kita ta luka . cuma sengal2 je kaki tapi dia luka dan sengal kat kaki dan peha .. sedeyyy .kesiannn...





Labels:



PASTFUTURE


My Sweet Numbers;
free counter



Contact Me

: EyQa LOFafy
:EyqaSepet
:****


GIVE ME YOUR WORDS;











" say HYE TO ME "

STATUS;



I WANT HAPPINESS!

date : 20/8/14
at:7.59 pm





BLOG ARCHIVE;

  • Rindu
  • PART LAST : JALAN-2
  • PART 2 : PERASAAN
  • Part 1 : JOHOR BAHRU
  • Kartun Kegemaran, anda pula bagaimana?
  • Tips Cinta !
  • LoveYOuMore
  • Salam Maal Hijrah
  • Snow Ball Effect Bercolor
  • Snow Effect *VERSI BARU