๑۩۞۩๑GadisPink ๑۩۞۩๑
ABOUT TUTO LOVE


MIMPI INDAH ♥
13 January 2013 • 3:52 PM • 0 comments





Assalamualaikum 

Seronok kan dibuai mimpi ,kalau terjaga spoil abes ! tp nak smbung balek mimpi tu sambung tido laa jawabnya .

Mimpi ni lepas terjaga je boleh igt semula ,kalau dah berjam2 lepas bgun mmg dah taK berapa igt lah . Lagi pun org kata mimpi2 ni mainan tido . haish ,ape salahnya skali skale jadi kenyataan kannn . mcam mimpi kite tadi tuww ..  huuu . pas terbangun tadi tersenyummm je , sambil kata " aduhhhh ! aku mimpi rupanyaa, kan best kalau betul tadi,potong line btol lah"

 see?? punya excitedkan ? HAHA !  AKU MIMPI NAK KAWEN LAH !dengan cinta hati aku Raffi ♥ 
mula2 mimpi tu tak jelas .. yang pasti baru lepas balek dr banda nak masuk simpang selancar . masa tu renyai2 hujan . Lepas tu ,lepas tu kan . tetiba ade kat rumah .dalam rumah tuu ramai sgt sedara2 sepupu2 .

Dalam ramai2 tu kan ,sebenarnya aku nak cakap kat family maksu aku ,mak ,aku nak cepatkan majlis aku . Entah kenapa susah sgt nak cakap . takut ape tah aku ni .padahal benda baik kan .

lepas tu dalam mimpi tu aku berdating jap dgn dear ,dekat mana tah masa tu tak pasti . Bincang lah ngn dear hal ni . 

esoknya ,tgok2 dah ade canopy ,dah ade itu ini dan sepatutnya lah . "eh !" tu yang mula2 terpancul dr mulut aku . kad kawen ta edar lagi ,pelamin ta tempah g . apsal tetiba je.. 


 "Abg last2 minit nih tempah nek long je eh "
"eh ta payah ,kawan baek adek wedding planner .so da siap .. tggu nak makeup sarung baju jer.


Sambil tu kan ternampak tok kadi ade bg 1 kertas untuk dear hafal kot HAHA ! aku pun berangan cmne lah dear lafazkan . lepas tu terpikir plak,cmne dengan undangan tetamu?? okey , terus capai laptop .on FB ,create event je then trus post kt Fb lepas tu mesti ramai tahu . (last minit punya pasal) okey tgok tarikh 8/12/13 .. lepas je tgok tarikh tu kan kan kann....... tetiba ,celik mata . Alaaaa ! Spoil ! grrr .... 

Hati punya gembira ,dan bahagia nak jadi isteri dear .. rupanya mimpi . sadis ~







Labels:



PASTFUTURE


My Sweet Numbers;
free counter



Contact Me

: EyQa LOFafy
:EyqaSepet
:****


GIVE ME YOUR WORDS;











" say HYE TO ME "

STATUS;



I WANT HAPPINESS!

date : 20/8/14
at:7.59 pm





BLOG ARCHIVE;

  • Luahan Hati
  • Get a new Gadget
  • Musim Cuti
  • For future Husband
  • You still in myHEART
  • What Can I Do ?
  • Memancing di hujung minggu
  • Rindu
  • PART LAST : JALAN-2
  • PART 2 : PERASAAN