๑۩۞۩๑GadisPink ๑۩۞۩๑
ABOUT TUTO LOVE


Part 1 : JOHOR BAHRU
30 November 2012 • 1:01 AM • 0 comments







Esok bermula perjalanan ke Johor Bahru setelah sekian lamaaanya ta jejak ke sana . dengar cerita abah dah ta duduk situ lagi . rumah tu mungkin dah disewakan .perhhh rindu sgt2 kenangan2 dulu masa duk sana . kalau dapat diputarkan waktu kan best .ermm lama jugak lah eyqa ta balek jumpa abah . tapi... dia...dia tak pernah nak jenguk kami. 

Esok tiket pukul 2.00 ptg ke JB ditemani boyfie saya hihi. sebelum nak gerak ni dah macam2 pikir .nak g majlis kenduri kawan, nak jumpa kawan-2 ,nak menziarahi kubur arwah adam ,nak jumpa abah ,kalau boleh.. ntah sempat ke ta semua tu .ape pun hope perjalanan selamat dan gembira :) bukan selalu dpt berjalan kan .time2 ni lah . hihi

komfem ,semua benda nak amek gambar nanti hihi 



Ape pon ,ia akan jadi kenangan semua ni ,kenangan pergi bersama boyfie ,kenangan jumpa kawan2 lama . haish ,rindu sangat ngn tempat aku lahir tempat aku bermain ,tempat belajar . tp takdir dah menentukan aku dah menetap di kampung nak buat mcm mana .

k la sekian ,n terima kasih sudi baca ^__^






PASTFUTURE


My Sweet Numbers;
free counter



Contact Me

: EyQa LOFafy
:EyqaSepet
:****


GIVE ME YOUR WORDS;











" say HYE TO ME "

STATUS;



I WANT HAPPINESS!

date : 20/8/14
at:7.59 pm





BLOG ARCHIVE;

  • Kartun Kegemaran, anda pula bagaimana?
  • Tips Cinta !
  • LoveYOuMore
  • Salam Maal Hijrah
  • Snow Ball Effect Bercolor
  • Snow Effect *VERSI BARU
  • Pergi Tanpa Alasan by Eren
  • Kuasa Allah
  • Tutorial Fbskins
  • Cantik2 kan Facebook anda !