๑۩۞۩๑GadisPink ๑۩۞۩๑
ABOUT TUTO LOVE


Tips Cinta !
22 November 2012 • 2:24 AM • 0 comments







Eh ! awak awak awak dan awak semuaaa .kita nak bgthu kita dah abes exam ! tapi dalam proses nak siapkan tesis aduhh ,pecah otakk hihi .. eh ,kita nak cite tip cintan cintun kann .. tersasul jap tape la tu jadi mukadimah untuk entry hari ini okeyyh ?? set ~

Agak2 nak tip macam mana ??  yang simple cmni bole ?? hii 


Resepi kek percintaan adalah---> 1 cawan kejujuran --->1 cawan pengorbanan --->1 cawan kepercayaan ---> 2 sudu kelembutan dan secubit cemburu ---> Siap


huhu gurau2 jerr ...


kalau nak tahu baca dibawah ni :


1. Percaya selagi tiada bukti or nampak depan mata 
*orang kata ,sepandai2 tupai melompat kannn.. jangan putus ase selagi kita menyayanginya*


2. Jujur dalam perhubungan 
*kita tak di ajar TERLALU JUJUR . tapi mungkin ada cerita yang kita tak bole nak cerita semuanya*

3. Selalu mesej dan col
*Jika pasangan kita jauh ,atleast kita amek berat dan hubungan jadi rapat,hati makin erat hihi ..TAPI jangan sampai rasa rimas dan bosan . perkara ni bole jadi tak jugak sebab ke2 pasangan jenis suka bermesej dan col*

4. Bawak berbincang jika ade masalah
*kita perempuan kena pandai bercakap ,jgn smpai tersalah ckp ,pasangan kita terluka atau pun melenting ,kalau lelaki ,takut perempuan merajukkkk ,susah kang nak pujuk .hihi *

5. Cemburu 
*Kadang2 kita sebagai perempuan tunjukkan cemburu pada teman lelaki ,baguss ,atleast biar sedar skit bf kita tuh yg kita syg dy . tapi cemburu yg melampau menyampah jugak kan ?haha . kalau bf kita plak cemburu dy ta tunjuk ,tp layanan dia akan jadi lain ..haaa ,paham2 lah anda yerr*

6. Bertanya
*tak salah rasanya nak bertanya ,ape2 yang kita curiga pada dia .*

7. Tipu Sunat
*jangan smpai memakan diri ! * lagi 1 tipu KERANA kebaikan tape ,JGN lah tipu yang bole mejejaskan hubungan*

8. Buat dia lebih menghargai kita
*korang buat lah ssuatu yang membahagiakan tanpa dia sangka .dan cipta byk2 kenangan*

9. Nasihat dan bimbing
*nasihat dari semua sudut ,dan jika gf/ bf anda seorang yang prihatin jugak ,mungkin pasangan anda lebih menghargai anda kerana dia memikir anda teman terbaik dalam kehidupannya*

10 Kesabaran
*kalau tade kesabaran dalam hubungan ,alamatnya berkecai huuu.*

11. Peluang 
*Jika dia penah buat silap yg sgt2 melukakan hati kita dulu,andai kata dia dtg berjumpa dan pinta peluang ke2 dengan penuh keikhlasan ,terima sahaja ,jika hati kita masih ade dia .kalau dah tade dia dihati kita sebab kita masa tu dah ade pengganti yg betul2 kita dah syg jgn laa terima kann .huhu TERLAMBAT sudaa*

12. Gaduh
*gaduh ,bertengkar its normal ....tapi jika kita taknak perkara tu berlarutan ,igt lah segala keindahan,kebahgiaan yg anda pernah cipta bersama dia ,mungkin hati anda boleh lega ,tp tak menggelegakk  kannn hihihi*

13. Mengalah 
*tak salah mengalah,sebab bukan beerti kalah ,rite?? atleast mengalah bole meredakan sesuatu .*

14. Ambil hati
*bukan bermaksud BODEK okeyhh ,tapi ambil hati pasangan kita setelah mereka merajuk haha supaya hati mereka mungkin akan Ok dengan lawak2 anda atau cara anda persembahkan cara ituuu ,pahe dok ?dok pahe ? layan ~

k,laa tu je kot wat masa ni dalam otak ni untuk berfikir tentang tips sendiri .hihihikk ...bye !



Labels:



PASTFUTURE


My Sweet Numbers;
free counter



Contact Me

: EyQa LOFafy
:EyqaSepet
:****


GIVE ME YOUR WORDS;











" say HYE TO ME "

STATUS;



I WANT HAPPINESS!

date : 20/8/14
at:7.59 pm





BLOG ARCHIVE;

  • LoveYOuMore
  • Salam Maal Hijrah
  • Snow Ball Effect Bercolor
  • Snow Effect *VERSI BARU
  • Pergi Tanpa Alasan by Eren
  • Kuasa Allah
  • Tutorial Fbskins
  • Cantik2 kan Facebook anda !
  • Aku yang tersakiti by Judika
  • Theme Samsung Galaxy Ace S5830