๑۩۞۩๑GadisPink ๑۩۞۩๑
ABOUT TUTO LOVE


Kartun Kegemaran, anda pula bagaimana?
24 November 2012 • 8:07 PM • 0 comments



Korang ! banyak2 cerita kartun yang mana korang suka ?? eyqa rindu nak tengok cite mirmo zibang ! kartun yang comel sgt ! hihi ..  bila lagi tv3 nak tayangkan ??


Kalau cerita doraemon ni memang dari eyqa kecik2 lagi memang suka tengok ! dan siap beli komik lagi taw ! haha tu zaman kita kecik ,tapi da besar ni tetap jugak suka ,tp jarang tengok ...nobita yang tak pernah berubah jadi pandai dan rajin hihihi .. doraemon plak ada peti masa laa ,kocek "mcm2 ada" if kat malaysia ni ade ,dah panggil dah dia kihkihkih..


dan Hagemaru feveret eyqa jugak ,even kartun yang sgt Bebal dan agak bodoh hahahaha . sesuai ke untuk kanak-kanak tonton ?? bg aku tak ..huhu


1 lagi kartun ,N a r u t o ! eyqa bukan tak suka tp ta layan citenya hihi pakwe kita layan ,ada cd lagi hahaha .. dy suka ,i pun jd suka la youuu .kihkih








Labels:



PASTFUTURE


My Sweet Numbers;
free counter



Contact Me

: EyQa LOFafy
:EyqaSepet
:****


GIVE ME YOUR WORDS;











" say HYE TO ME "

STATUS;



I WANT HAPPINESS!

date : 20/8/14
at:7.59 pm





BLOG ARCHIVE;

  • Tips Cinta !
  • LoveYOuMore
  • Salam Maal Hijrah
  • Snow Ball Effect Bercolor
  • Snow Effect *VERSI BARU
  • Pergi Tanpa Alasan by Eren
  • Kuasa Allah
  • Tutorial Fbskins
  • Cantik2 kan Facebook anda !
  • Aku yang tersakiti by Judika