๑۩۞۩๑GadisPink ๑۩۞۩๑
ABOUT TUTO LOVE


Calon Suami yang ku Idam
28 October 2012 • 4:09 PM • 0 comments











Disebabkan perasaan nak kawen tu meluap2 (nampak tuu gatal miang bukan main tahap maksimum
kita nak senaraikan ciri-2 calon yang saya nak dia jadi suami saya (pada pakwe ,awak nak terasa masin ke manis ke ,up to youuuu)

1. Solat 5 waktu
2. Tak merokok(kalau bole berhenti alhmdllh ,sbb merokok buang duit je ibarat buang dlm tongsmpah ,ta sayang ke duit tu ??tp sakit yang dpt kelak?)
3. Setia
4. Penyayang (jenis ta jentik anak walau sekali ,tp kita juga kne ajar anak jd soleh/solehah suapaya dengar ckp kita)
5. Rajin 
6. Pembersih
7. Tak cerewet
8. Bersederhana hidup
9. Bertanggunjawab
10. Hormat orang tua 
11. Pandai berjenaka
12. Serius dalam perkara yang penting 
13.Pandai berjimat (tak boros dan tak kedekut OK !)
14. Mudah bawak berbincang 
15 Tak melenting
16  NO hottemper
17. Tak hensem tape ,hensem pun okeyy
18 Baik Hati 


Ok ok ok ... tu je buat masa nih ..hehehe . i need a future husband like at above because insyaAllah ,saya pun begitu .. dan saya tahu ape yang terbaik untuk diri sendiri . 
*perkara2 di atas ,adalah ciri2 yang betol2 saya nak,not copy paste yg calon skg hihi.jika dia berubah mana yang ta ok ,alhmdllh syukurrr.....*







PASTFUTURE


My Sweet Numbers;
free counter



Contact Me

: EyQa LOFafy
:EyqaSepet
:****


GIVE ME YOUR WORDS;











" say HYE TO ME "

STATUS;



I WANT HAPPINESS!

date : 20/8/14
at:7.59 pm





BLOG ARCHIVE;

  • Rindu ABAH Disisi
  • Apply kerja di KLIA !
  • Luahan hati dari lagu
  • Dalam Dilemma ~
  • Kisah Kami :: Aku Bahagia Memilikimu
  • Mimpi seperti datangnya HARI KIAMAT !
  • Tutorial : Daftar Nuffnang dan Letak iklan diBlog
  • Pengalaman di KTT
  • Renungkan ~
  • Keputusan terletak ditangan saya !